Klacht: Moeder van 92 jaar ongewild contract bij Pretium.

op 29 januari 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Vorige week werd mijn 92 jarige moeder weer benaderd door Pretium ( zo’n 4 jaar geleden is dit haar al eens overkomen) Zij was in der veronderstelling dat ze KPN aan de lijn had (haar huidige aanbieder) die een leuke aanbieding voor haar had. Nu blijkt ze ongewild een contract te hebben bij pretium waar zij onmiddellijk van af wil. Nu was ik op zoek naar het emailadres van Pretium maar dat lijkt niet te bestaan, alleen een telefoonnummer en een twitteraccount.
Ik heb geen zijn in dure aangetekende brieven of bellen naar dure 0900 nummers.

Ik wil dat haar contract met onmiddellijke ingang wordt stopgezet en dat al haar gegevens uit de bestanden van Pretium worden verwijderd. Dit wil ik doen per email en op geen andere wijze.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 29 januari 2014 om 10:00 geantwoord

Beste mevrouw De Jong,

Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw moeder bij Pretium op 28 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Pretium op 29 januari 2014 in overleg met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium