Klacht: Moedeloos

op 02 augustus 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Goedemiddag, ik heb klachten over etosvestigingen in katwijk kom ik helemaal niet meer ivm dat je ettelijke keren terug moet omdat ze dan dit zijn vergeten en dan weer dat punten zegels handdoeken enz en ze geven continu de computer de schuld wij staan machteloos zeggen ze dan dan komen bestellingen niet aan niet vriendelijk te woord gestaan kortom voor mij een winkel om te vermijden. Ik had gisteren eindelijk mijm punten bij elkaar gespaard voor een nivea pakket die haalde ik met producten op het centraal station in leiden helemaal blij mocht het pakket niet zelf pakken er zaten 2 producten niet in de silk mousse en de body milk de strandbal was vastgeplakt met plakband en al duidelijk opgeblazen geweest ipv in een plastic tasje netjes opgevouwen. Ik voel me belazerd en nu probeerde ik te bellen moest doorverbonden worden dat ging ook moeizaam mijn telefoon was niet duidelijk ze verstonden me niet heb 3 x teruggebeld is dit ook een trucje kosten zijn toch voor de klant dus ik heb opgehangen en nu doe ik het via deze weg want ik vind wel dat dit gemeld moet worden . Groet M van Beelen

Alle producten van mijn gratis pakket en excusses

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw van Beelen