Klacht: Modem krijgt geen power

op 26 juli 2016 over ZeelandNet in de categorie Internetproviders lokaal

Modem doet het niet , adapter is koud .
Delta gebeld op vrijdag 22 juli , probleem uitgelegd , allerlei vragen beantwoord , zou gebeld worden het is vandaag 27 juli 19:25 uur en nog geen respons van zeelandnet.
Ik vraag mij af wat dit voor een service is .
Steeds lees ik dat Zeeland net een van de betere providers is , ik vraag me af hoe de andere providers dan zullen zijn als dit een van de betere is.

als mijn probleem gelijk wordt opgelost en ik niet net als nu met een kluitje het riet wordt in gestuurd.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZeelandNet over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ZeelandNet in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZeelandNet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZeelandNet

Heeft op 27 juli 2016 om 07:24 geantwoord

Geachte heer Grootings,

Ik zie in uw dossier inderdaad dat u afgelopen vrijdag contact met ons heeft opgenomen, in de eerste instantie leek de stroomadapter het probleem en was er afgesproken dat u zelf een andere adapter zou proberen.
Nadat dit niet werkte heeft u \'s avonds nogmaals contact opgenomen en is er een verzoek naar de monteursdienst gestuurd voor een afspraak.
Onze monteursdienst werkt niet in de weekenden dus in uw geval viel uw storing uiteraard bijzonder ongunstig voor u.
Zowel maandagmorgen om 8:41 als deze morgen om 8:07 heeft onze monteursdienst u proberen te bellen, helaas kregen wij u niet te pakken.
Uw voicemail is ingesproken met een rechtstreeks nummer van onze plannignsafdeling, ik wil u verzoeken dit nummer te bellen om een afspraak te maken.

Marco Schrier
DELTA N.V.
Afdeling Customer Interaction
Supervisor Support Office & MKB Desk

Alle klachten die gemeld zijn door Mategro