Klacht: Mochten niet aan boord

op 06 oktober 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Wij waren om 11u30 aan de vlieghaven van torino. Hebben iets gegeten en gedronken en zijn dan gaan wachten aan de gate. Wij moesten wachten want mochten nog niet instappen om 12u45 dus zijn efkes naar het toilet gegaan en komen terug en zien plots niemand meer staan. Dus wij gaan terug naar de gate en vragen mogen we al instappen en de mevrouw aan de gate verteld mij dat we 2 min te laat zijn om te boarden dus ipv 12u55 waren we er om 12u57. De mevrouw is begonnen te roepen en zeggen ga maar andere tickets kopen het is niet mijn schuld terwijl wij om 12u45 niet mochten boarden. En om 13u stond de vlieger er nog steeds met de trap en al en toch mochten we er niet op. Ik laat het hier niet bij want deze dag heeft me €280 taxivervoer gekost naar milaan voor een andere vlucht want onze kinderen waren thuis aan het wachten. En de vlucht zelf koste mij €149 en dat allemaal omwille van een wel heel onbeleefd mevrouw aan de gate. Daarbij nog eens dat ons vlucht vertraagd werd van 20u55 naar 0u30. En we stijgde pas op om 1u om te landen om 1u15 in charleroi dus een dag van 14u wachten in beide luchthavens. Dit kan gewoonweg niet! Hopelijk doen jullie hier iets aan.
Alvast bedankt.
Mvg

Als ik de kosten dat ik extra heb moeten makken terug kan recupereren.
€280 taxi naar de luchthaven
€149 nieuwe vliegtickets
€17,80 eten in de luchthaven

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mo ourabah