Klacht: Mocht niet meereizen

op 14 september 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben in Nederland geboren maar heb geen Nederlandse nationaliteit. Ik heb wel een verblijfsdocument (id kaart). Ik had een reis naar Griekenland geboekt. Aangekomen op Schiphol mocht ik niet inchecken omdat ik mijn paspoort ook moest tonen (die ik niet bij me had). Ik en mijn gezin hebben de vlucht moeten missen en op dezelfde dag weer nieuwe tickets moeten halen. Heen en weer gereden naar huis voor mijn paspoort. 10 uur moeten wachten voor de volgende vlucht. Dit keer bij het inchecken werd er niet gevraagd naar mijn paspoort. Dus heb ik gevraagd of ik mijn paspoort moest tonen. Mij werd toen gezegd dat dit niet nodig is omdat Griekenland in de Schengenlanden zit. Ik kon wel janken. ik heb 1 hele dag van mijn hotel gemist en 210 euro aan nieuwe tickets betaald plus 10 uur gewacht. Nu is mijn vraag wat ik hieraan kan doen want ik heb er geen raad mee.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn ticket geld van 210 euro terug en de kosten van mijn 1 dag verblijf in het hotel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GTemur