Klacht: Mobiel werkt niet

JMBakker op 04 september 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik ben overgegaan van kpn naar Caiway met mijn mobiel, dit omdat ik ook televisie heb van Caiway. De dag dat ik een e-mail kreeg van Caiway dat mijn abonnement overgenomen was met succes, heb ik mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan en vanaf die dat werkt mijn telefoon niet, ik kan niet bellen en niet internetten. Ik heb veel telefonische afspraken met het ziekenhuis ivm Corona, echt een probleem dus. Ik heb al een hele dag geprobeerd te bellen naar Caiway en heb dan 35 wachtende voor me. Via de app heb ik mijn probleem geschreven en ik krijg ook daar geen reactie. Ik sta met mijn rug tegen de muur.

Wanneer mijn telefoon werkt met spoed.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet direct contact heeft kunnen krijgen met onze klantenservice. We zien dat er gisteren contact is geweest en n.a.v. hiervan is er opnieuw een SIM-kaart onderweg. Ik verwacht dat u gebruik kunt maken van de diensten met de nieuwe SIM-kaart. Mocht dit het geval zijn dan horen wij dat graag van u om een compensatie voor het ongemak aan te kunnen bieden. Ik hoop u hierbij voor nu voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Pepijn Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht JMBakker

2 jaren geleden - Tot op heden heb ik nog steeds geen simkaart ontvangen. Net gebeld met een medewerker van jullie en blijkt dat de simkaart nog niet eens verstuurd was. Dit is echt te schandalig voor woorden. De medewerkster vertelde dat ze eerst gaan uitzoeken wat er gebeurd is en ik hopelijk deze week een nieuwe Sim kaart toegestuurd krijg. Ik begrijp niet hoe dit mogelijk is. Ik had zaterdag al een nieuwe Sim kaart in de bus kunnen krijgen, waarom dit niet gebeurd is kunnen ze bij Caiway zeggen. Ik zit nu met een interactieve tv kast welke door storingen aan jullie kant niet werkt en een simkaart die niet werkt. Zeer teleurgesteld ben ik in jullie.

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat de nieuwe SIM-kaart nog niet aangekomen is. Onze welgemeende excuses hiervoor. Ik heb zojuist overleg gehad met de technische afdeling, de nieuwe SIM-kaart zal vandaag nog verzonden worden, zodat u spoedig weer gebruik kan maken van deze dienst. Wij ontvangen graag bericht van u zodra de nieuwe SIM-kaart in ontvangst genomen is, om u een compensatie voor het ongemak aan te kunnen bieden. Ervan uitgaande u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, wens ik u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Mike Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht JMBakker

2 jaren geleden - Hoe moeilijk kan het zijn om een Sim kaart per post te sturen. Ik wacht nu al een week. Vandaag weer niet binnengekomen. Ik verwacht morgen mijn simkaart in de bus, anders kunnen jullie mijn telefoonabonnement opzeggen per direct.

Reactie van de melder van de klacht JMBakker

2 jaren geleden - Eindelijk heb ik vandaag mijn simkaart binnen gekregen.

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Goed om te horen dat u de simkaart inmiddels in ontvangst heeft genomen. Werken alle diensten momenteel naar toebehoren? We zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Mike Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht JMBakker

2 jaren geleden - Nee zeker niet, ik heb vaak geen internet verbinding met mijn telefoon. Ik zit steeds op een 3 G netwerk, dit terwijl mijn telefooninstelling op 4 G staat. Ik heb nog niet 1 dag profijt gehad van mijn abonnement.

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik heb zojuist zelf alle diensten even opnieuw toegewezen aan de SIM-kaart. Ik wil u daarom verzoeken onderstaande stappen eenmalig langs te gaan, zodat het 4G-netwerk ook bruikbaar moet zijn zoals gewenst. - telefoon uitschakelen - SIM-kaart even verwijderen - SIM-kaart na een minuut weer in het toestel - telefoon aan zetten en op laten starten De diensten zouden het hierna conform het abonnement moeten doen. Wat betreft de compensatie en financiële afhandeling van uw situatie, zie ik dat deze de afgelopen week in behandeling is genomen door onze Special Care-afdeling via de e-mail, en ik zal dit daarom ook via dit kanaal en die afdeling laten verlopen verder, ook om onduidelijkheid te voorkomen. Met vriendelijke groet. Mick Caiway Webcare Team

2 jaren geleden - Net gedaan, werkt niet, ik zit nog steeds op 3G

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 12 oktober 2020 om 16:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door JMBakker