Klacht: mobiel valt uit en loopt vast

op 19 maart 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

ik heb sinds vorige zomer ACER Liquid Z410 gekocht. Eerst deed de toestel prima maar paar weken geleden viel het vaak uit, ook loop het vaker vast, als ik een app open gaat het vast zitten en valt het uit. ik wil dat het gwn gratis gemaakt wordt!

ik ben tevreden als het niet meer vast loopt en dat het ook niet uit val.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 week geleden - Geachte Thaeku, We hebben de klacht in goede orde ontvangen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de software problemen geeft. We zullen u zo spoedig mogelijk contacteren om zo met u te kijken wat we voor u kunnen doen. met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

6 dagen geleden - Geachte Thaeku, We hebben u in de afgelopen dagen proberen te bellen maar u helaas niet kunnen bereiken, kunt u ons aangeven op welke dag en/of tijdstip wij het beste kunnen bellen tussen 9 en 5? Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

1 dag geleden - Geachte Thaeku, Inmiddels hebben wij nog geen contact met u kunnen leggen, indien wij u niet kunnen contacteren zullen wij de klacht sluiten. Wanneer u beschikbaar bent kunt u dan alsnog op onze email reageren om de klacht te herzien Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Thaeku
x