Klacht: Mobiel ingeleverd bij KPN vanwege een zwart scherm, tijdens de reparatie zit er opeens een barst in het scherm!

op 26 mei 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb 8 weken geleden een gloednieuwe Samsung A5 bij de KPN gekocht, 2 weken geleden begon zich een zwarte balk te vormen op het scherm en binnen notime was het hele scherm zwart.

Op e-repair staan foto’s van de buitenkant van het toestel en is er een barst te zien aan de onderkant van het scherm! Ik heb het toestel qua uiterlijk puntgaaf ingeleverd, geen valschade of iets dergelijks te zien.

HET TOESTEL IS ZONDER BARST INGELEVERD!!

Hier staat ook niks van op de bon, of het bewijs dat ik heb meegekregen van de KPN winkel toen ik het toestel inleverd heb voor reparatie.

Het is niet mijn schuld dat er tijdens het transport naar het reparatiecentrum of naar de fabriek een barst in is gekomen!

Ook bij de KPN winkel zelf is het toestel gecontroleerd en de verkoopsters die me hielp zei dat het toestel er nog splinternieuw uit zag.

De KPN zegt zonder een toelichting in de PDF dat de reparatie 177 euro is en dat ik hiermee akkoord moet gaan. Doe ik dit niet, wordt het toestel terug naar de winkel gestuurd en moet ik 35 euro onderzoekskosten betalen. Dan zit ik met een gloednieuw defect toestel.

Ik wil graag dat het toestel kosteloos gerepareerd wordt omdat er gewoon 2 jaar fabrieksgarantie op zit! Uit het niets is dit scherm zwart geworden en ik heb hier zelf niks aan kunnen doen, kunnen stoppen of kunnen veranderen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HanNijkrake