Klacht: M&m’s

op 15 september 2017 over Mars in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste klantenservice, vandaag kocht ik bij de supermarkt de nieuwe limited edition m&m’s: pinda &hazelnoot. Toen ik thuis kwam heb ik de zak gelijk open gemaakt en vol enthousiasme vertelde ik tegen mijn vriend hoe lekker de nieuwe met hazelnoot waren. Ik wilde hem er vervolgens ook 1 geven, echter waren de eerste 10 stuks een met pinda. Vervolgens hebben we ze in een schaal gedaan omdat ik ervan overtuigd was dat er toch zeker ook nog met hazelnoot in moesten zitten. Helaas bleek dat niet meer het geval te zijn. Ik ben hierover erg teleurgesteld, omdat ik de verhouding nogal krom vindt: ong 90% pinda en 10% hazelnoot (en deze vond ik juist zo lekker)! Ik hoop dan ook dat hier snel iets mee gedaan wordt; het is zonde om zo een gemengde zak aan te schaffen. Gr Renee

Dat ik mijn vriend kan overtuigen van de lekkere hazelnoot smaak die erin had moeten zitten

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mars over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mars in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mars een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mars

Heeft op 18 september 2017 om 13:09 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Reneebrand

4 maanden geleden - Geldigheid: 03-06-18 723A1HAG N50 Barcode: 5 000 159 505826

Bericht van Mars

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Den Brand, U ontvangt via de post twee zakken M&M's® Hazelnoot en Pinda. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! We vertrouwen erop dat hiermee uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Anke de Laat Consumentenservice Mars Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Reneebrand