Klacht: Onbeschofte telemarketeer

op 21 april 2019 over MKB collectieven in de categorie Inkooporganisaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik legde de persoon die mij belde vriendelijk uit dat het even niet uitkwam, aangezien ik (in mijn eentje) in mijn winkel sta en blij ben met iedere klant. Zijn reactie: “Mevrouw, ik ben ook aan het werk, zeg!” Erg opdringerig en agressief. Zeer onaangenaam. De volgende dag belde hij weer. En hetzelfde gebeurt. Ik vind het een hele onplezierige manier.

Gewenste Oplossing:

Vriendelijkheid daar bereik je bij mij wat mee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB collectieven over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB collectieven in behandeling genomen

Bericht van MKB collectieven

4 maanden geleden - Beste mevrouw,Wat vervelend om te horen dat dit zo is overgekomen. Wij hebben u geprobeerd telefonisch te benaderen om dit te bespreken, helaas is dit tot op heden niet gelukt.Wanneer zouden wij u het beste kunnen bereiken?Met vriendelijke groet,MKB Collectieven

Alle klachten die gemeld zijn door Vintage Den Haag