Klacht: Agressieve telefonische verkoop

op 13 juli 2018 over MKB collectieven in de categorie Inkooporganisaties

Telefonisch benaderd door MKB, zou na aanleiding van het gesprek een offerte ontvangen.
Na enkele maanden ontvingen wij een mail dat we per 1 augustus met hun aangesmeerde energieleverancier verder moeten. De offerte nooit ontvangen maar volgens MKB hebben wij een mail gehad en hadden we 2 weken de tijd het contract (?) op te zeggen. Mail nooit gezien en daarmee niets opgezegd. Vlg mw. Anoek de Ruijter had mijn wederhelft al in het telefoongesprek hun aanbieding geaccepteerd… Heel vreemd dat deze werkwijze ‘zomaar’ kan. Ik heb de gespreksopname opgevraagd en ben benieuwd of we hier iets op vernemen.

Ik ben bang dat zulke bedrijven hier gewoon mee wegkomen. De energieleveranciers die met zulke bureaus werken zijn natuurlijk ook grote boeven die over de rug van een kleine ondernemen zichzelf verrijken. Politiek Den Haag… doe hier iets tegen!

Ik wil geen zaken doen met dit soort bedrijven dus einde contract (wat wij naar ons idee ook nooit zijn aangegaan)

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB collectieven over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Cornelis T.E