Klacht: Misstanden binnen site constant ook na aangeven

op 24 december 2017 over chatten.nl in de categorie Chat sites

Chatplaza houd zich niet aan de wettelijke regels en minderjarige worden blootgesteld aan pornografische foto s texten en voorstellen van meerderjarige! Dit is gemeld 3 maal op 24/12/2017 omstreeks 21:00 uur door paul richard wigger. Aan de admin van chatplaza en werd niks mee gedaan, sterker nog, na t melden van deze misstanden werd meneer wigger verwijderd en geblokt van de site!! Meerdere malen aangegeven dat dit soort dingen niet kunnen en zelfs nog een grote mond van admin ik citeer: we zullen wel zien:. Dit is onacceptabel en een gevaar voor onze jeugd. Heb 3 x geprobeerd chatplaza aan te spreken maar krijg geen antwoord! Hun antwoord is mij mn recht ontnemen om een klacht in te dienen. Ik voel me vernederd niet gehoord en machteloos!! Dit moet stoppen voordat onze jeugd in handen valt van pedofielen en mensen worden misbruikt door deze mafia die niet luisterd naar de gewone burger en sterker nog… deze belasting betalende nederlander een deur in zijn gezicht gooien en afsluiten van zijn wettelijke recht. Mvg paul wigger 0651030198

Ik zou tevreden zijn als chatplaza word aangepakt en onder de loep genomen word zodat onze jeugd vrij kan rondlopen en bewegen zonder perverse mensen die rondlopen en via een site kinderen kunnen aanspreken en/of pornografishe beelden,video s of foto s kunne versturen!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over chatten.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over chatten.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paulwigger1983