Klacht: Misselijkmakende geur pan

Filiz78 op 12 februari 2013 over 12 deliver.nl in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week mijn pannen ontvangen. De instructies gevolgd hoe ik de pan moest gebruiken. Dus de middelste pan gepakt om er pannekoeken in op te warmen tot er een vreselijke geur vrijkwam. Eerst kon ik het niet plaatsen. De pan werd heet, wat wel normal is maar de geur was onbeschrijvelijk en misselijk makend vies. De geur lijkt me nou niet echt bepaald gezond als je in een pan voedsel wilt bereiden. Ik durf er ook niet meer in te koken. En laat mij nou 3 van zulke sets besteld hebben.

Gewenste Oplossing:

Wat een miskoop.

Ik wil de pannensets retour sturen en de door mij betaalde geld retour ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 12 deliver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 12 deliver.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 12 deliver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 12 deliver.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12 deliver.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12 deliver.nl

Heeft op 28 februari 2013 om 09:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Mevrouw heeft de pannenset terug gestuurd, en haar geld word door de aanbieder terug gecrediteerd.

Alle klachten die gemeld zijn door