Klacht: mispresentatie inzake thuisbezorgen 2 matrassen ordernr. 867869601

op 23 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 15 juli j.l. kochten mijn man en ik 2 matrassennr. 502.444.49 bij de Ikea vestiging in Duiven. In de veronderstelling dat de matrassen op 18-7-2017 bij ons op de camping zouden worden afgeleverd. Telefonisch contact gezocht met Ikea en wij zouden woensdag worden gebeld door de distribiteur. Nogmaals gebeld en eindelijk werden wij op 21-7-2017 gebeld door de distibuteur, dat is dus 1 WEEK NADAT WIJ DE BESTELLING HADDEN GEPLAATST EN NIET 2 DAGEN ZOALS OP DE ORDER VERMELD STAAT.

Wij konden kiezen wanneer wij de matrassen geleverd wilden hebben en dat was op zijn vroegst na 11 DAGEN nu wij hebben het zelf dan nog 1 dag later gesteld, omdat wij niet op de camping zijn.
Wij hadden dit graag vooraf willen weten want dan hadden wijzelf kunnen beslissen of wij de matrassen op de camping zouden laten brengen of dat wij bij jullie een aanhanger hadden gehuurd of dat wij de matrassen elders hadden besteld en thuis laten bezorgen. Ik schrijf u dit om u te laten weten dat ik teleurgesteld ben.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E Hoek