Klacht: mislukte bezorging

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag zou een tv en stofzuiger besteld bij coolblue bezorgd worden, maar helaas, door een sorteerfout niet bezorgd. Moest ik ook zelf achterkomen, er is geen contact met mij opgenomen. Ik dus wel met hen zaterdag en omdat er nog steeds niets is veranderd, vandaag weer. Maar nog steeda niet bekend wanneer het nu dan wel bezorgd wordt. Staat in het verkeerde depot zeggen ze: dan stop je het toch daar in een busje? Rijd je een uurtje langer en klaar. Meer dan 5 dagen wachten en totaal geen contact opnemen is toch niet normaal?

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn bestelling uiterlijk deze zaterdag (dus een week later dan de planning) bezorgd wordt, inclusief onkostenvergoeding voor de belachelijk hoge telefoonkosten van hun klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Weijman,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 24 juli 2017 om 12:49 geantwoord

Dynalogic beweert nu dat ze het zelf hebben opgelost, maar dit is niet het geval. Coolblue heeft het uiteindelijk opgelost door de bestelling zelf te leveren en de bestelling via Dynalogic te annuleren. En een onkostenvergoeding van Dynalogic heb ik niets meer over vernomen. En sorry hoor, maar een maand en 10 dagen later reageren op een klacht? Wat nu als Coolblue het niet had opgelost, dan had ik nu dus nog steeds mijn bestelling niet.

Alle klachten die gemeld zijn door JoyceWeij