Klacht: mislukte bezorging

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag zou een tv en stofzuiger besteld bij coolblue bezorgd worden, maar helaas, door een sorteerfout niet bezorgd. Moest ik ook zelf achterkomen, er is geen contact met mij opgenomen. Ik dus wel met hen zaterdag en omdat er nog steeds niets is veranderd, vandaag weer. Maar nog steeda niet bekend wanneer het nu dan wel bezorgd wordt. Staat in het verkeerde depot zeggen ze: dan stop je het toch daar in een busje? Rijd je een uurtje langer en klaar. Meer dan 5 dagen wachten en totaal geen contact opnemen is toch niet normaal?

Wanneer mijn bestelling uiterlijk deze zaterdag (dus een week later dan de planning) bezorgd wordt, inclusief onkostenvergoeding voor de belachelijk hoge telefoonkosten van hun klantenservice.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:22 geantwoord

Geachte mevrouw Weijman,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 24 juli 2017 om 12:49 geantwoord

Dynalogic beweert nu dat ze het zelf hebben opgelost, maar dit is niet het geval. Coolblue heeft het uiteindelijk opgelost door de bestelling zelf te leveren en de bestelling via Dynalogic te annuleren. En een onkostenvergoeding van Dynalogic heb ik niets meer over vernomen. En sorry hoor, maar een maand en 10 dagen later reageren op een klacht? Wat nu als Coolblue het niet had opgelost, dan had ik nu dus nog steeds mijn bestelling niet.

Alle klachten die gemeld zijn door JoyceWeij