Klacht: misleiding van de klant

op 28 juli 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik gebruik altijd niveabodylotion Repair en Care. Dat koop ik bij een drogist in de buurt voor ongeveer € 5. Omdat daar de voorraad op was ging ik deze keer naar Etos. Mijn lotion stond op de plank met het prijskaartje € 6,09. Ik dacht nog : dat is prijzig. Maar zag toen ook dat de 2e gratis was. Dus dan meteen 2 meenemen. Thuis zette ik de nieuwe fles naast de bijna lege en zag toen dat die nieuwe een stuk kleiner was. Er zat geen 400ml in (zoals altijd), maar 250 ml. Ik heb dus in totaal 500ml gekocht en omgerekend ongeveer hetzelfde betaald als altijd. Niks gratis dus. Ik voel me behoorlijk afgezet en misleid. Volgende keer weer gewoon de drogist in de buurt. €6.09 voor 250ml is echt te gek.

Gewenste Oplossing:

Als een actie ook echt een actie is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ineke Timmerman