Klacht: Misleiding telefonische verkoop

op 13 februari 2018 over VakantieGarant in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enige weken geleden gebeld door medewerker vaskantiegarant. Gladde praatjes over vakantie op allerlei mooie plaatsen in Europa. Goed geluisterd en wat belangrijk was als de documenten via mail gestuurd zouden worden (spam!!!) ik d.m.v. standaard briefje kon annuleren. Nadat ik mail ontving (dus uit de spam) en gelezen had kwam ik tot de concluisie dat ik het helemaal niks vond die zgn. aanbieding. Ik heb toen DEZELFDE dag een briefje verzonden dat ik hun aanbod afwees. Na ongeveer 2 weken kreeg ik het dwingende verzoek om het bedrag van 349,- te betalen. Ik heb zeer boos gereageerd en verwezen naar mijn brief (met kopie daarvan) Kreeg antwoord dat ze deze niet hebben ontvangen en dat kopie geen bewijs van tijdige opzegging is!

Gewenste Oplossing:

Ik betaal nooit van mijn leven aan deze oplichters. Ik ben pas tevreden als deze organisatie bestraft worden. Oplichters komen in ons land veel te makkelijk weg. Kijk maar naar consumentenprogramma's op tv over oplichtingspraktijken.

Alle klachten die gemeld zijn door gertjan967