Klacht: Misleiding rolverdeling The Bodyguard

op 15 juni 2016 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Als trouwe bezoekers hebben we eigenlijk nooit klachten, maar dit moeten we gewoon even melden. Op vrijdag 10 juni gingen we naar The Bodyguard en zagen op het scherm de rolverdeling. We waren blij, aangezien degenen zouden spelen waarop we hoopten. Echter, in de zaal kwamen we van een koude kermis thuis. In dit geval bleek namelijk dat Romy niet meedeed, terwijl dat vooraf wel was aangegeven.
Het gaat ons niet direct om haar, maar op de manier waarop jullie hierover communiceren. Het is misleidend als er op het bord iets anders staat dan wie er op het toneel staan en dan hebben we het hier ook nog over de hoofdrolspeelster. Zodra men de zaal in gaat, moeten de acteur spelen die op de lijst staan. Mensen verwachten dat en jullie geven nota bene zelf aan op social media dat we voor de rolverdeling op het schema in het theater moesten kijken. Als het ineens verandert, moet dat vlak voor de voorstelling worden meegedeeld. Nu was het een complete verrassing en we waren net als anderen zeer verbaasd en teleurgesteld. We betalen veel om jullie mooie musicals te zien, maar verwachten dan ook wel wat service en kwaliteit. Het is niet erg als er opeens een ander speelt, maar het zou wel netjes zijn als dit vooraf bekend wordt gemaakt. De berichtgeving was die vrijdag gewoon onder de maat. Zo ga je niet met je publiek om.

Op zijn minst een goed excuus. En mocht een dergelijke situatie zich weer voordoen, dan het publiek hiervan in kennis stellen. Dus dat er vanwege omstandigheden iets in de rolverdeling is gewijzigd.

Alle klachten die gemeld zijn door Robmus30