Klacht: Misleiding produkt

PACM PIJS op 19 december 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lidl staat bekend om de lage prijzen?
Zaterdag 18 december 500gr shaorma gekocht aanbieding €2,49.
Thuis gekomen kassabon nagekeken €4,09, maar liefst €1.50 meer.
Na flink zoeken kom ik erachter dat er het woordje pittig staat.
Het tv programma RADAR heeft toch gelijk het prijskaartje bij het produkt is anders dan bij de kassa !!
Dit is in alle winkels. Het zou opgelost kunnen worden als Lidl bij het produkt vermeldt dat de korting niet voor shoarma pittig geldt.
Hoe simpel kan het leven zijn.
Ik vindt het een SNEAKY manier van klanten belazeren en dit voor zo’n groot concern.
PACM Pijs
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Klanten niet misleiden !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 december 2021 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door PACM PIJS