Klacht: Misleiding prijs product

op 27 september 2017 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Op de site stond een oral B tandenborstel geadverteerd met een waarde van 80 euro. Er stond voor de rest weinig informatie erbij. Ik moest snel beslissen ivm de looptijd van de advertentie en ik ging ervan uit dat ik met de aankoopprijs van 19 euro een goede koop had gedaan. Toen ik beter ging kijken bleek het een tandenborstel te zijn die ik bij bol.com voor 15 euro kon bestellen. Ik heb direct een mail gestuurd. Het antwoord was dat ik het product kon herroepen en terug moest sturen. Ze konden de bestelling niet meer stopzetten bij de leverancier.. De prijs van 80 euro hadden ze zelf doorgekregen van de leverancier en ze konden zelf niet instaan voor prijzen op andere websites. Ik heb het product na ontvangst meteen terug gezonden. Tot heden het geld nog niet terug gekregen. Ik heb een klacht ingediend. Maar op alle correspondentie sindsdien geen reactie binnen de 2 werkdagen zoals door hunzelf opgegeven.

Rectificatie van de prijs op de site zodat andere personen ook niet misleid kunnen worden. Betere check van hun zelf voor de prijzing van de producten op de site. Snelle terugbetaling van mijn geld, een excuus en een vorm van compensatie voor het creëren van goodwill voor het behouden van mij als klant en ter compensatie van de tijd die ik hier dan in heb moeten stoppen..

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gedupeerde_ticketveiling