Klacht: Misleiding door https:www.toeslagenaanvragen.net

op 10 september 2018 over Toeslagen Aanvragen in de categorie Adviesbureau

Binnenkort ga ik verhuizen en ik besloot bijtijds mijn huurtoeslag aan te vragenveranderen. Via Google kwam ik bij bovenstaande site terecht.
Na alles ingevuld te hebben moest ik toestemming geven voor een eenmalige afschrijving van 39,50 administratiekosten.
Ik was daar kwaad over want ik vind dat dat gratis moet zijn, maar omdat ik weet dat de belastingdienst een puinhoop is en overal mee achterloopt dacht ik dat sommige diensten zijn uitbesteed aan particuliere administratiekantoren dus ik ging akkoord, ik dacht op dat moment dat het niet anders kon!.

Ik heb nog wel mijn ongenoegen kenbaar gemaakt op de chat mogelijkheid van toeslagenaanvragen.nethuurtoeslag ik kreeg iets van: leuker kunnen we het niet maken als antwoord!

Toen ik doorvroeg werd de sessie verbroken en kon ik geen contact meer krijgen. Had de medewerker mij niet moeten wijzen op de andere gratis mogelijkheid?

Volgens Fraudehelpdesk.nl kan het aanvragen van toeslagen gratis zijn wanneer u het zelf doet via de site van de Belastingdienst. maar is dit geen fraude(?)

Ik héb het zelf gedaan, ik heb de hele vragenlijst ingevuld, dezelfde gegevens als de belastingdienst vraagt, het enige wat die boeven hoeven te doen is het doorklikken naar de belastingdienst.
Het zal wettelijk technisch wel in orde zijn, maar ik blijf het toch zien als misleiding!

Mijn 39,50 ben ik kwijt, maar ik hoop dat anderen gewaarschuwd zijn voor de kwalijke praktijken van Toeslagen Aanvragen B.V.!
Ten slotte zijn mensen die huurtoeslag nodig hebben mensen met een laag inkomen!
Dan is 39,50 veel geld!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toeslagen Aanvragen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toeslagen Aanvragen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RobbyE.