Klacht: Misleiding

op 28 mei 2020 over Mobico in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een IPhone XS nieuw besteld. Deze kreeg ik netjes na twee dagen binnen. Ik zag dat er beschadigingen op het doosje zaten en dit had ik niet verwacht bij een (dacht ik) nieuw toestel.
Vervolgens de IPhone geïnstalleerd en ik had direct last van knipperend beeld. Ook kreeg ik een aantal keer een volledig roze beeld. Een soort testscherm. Daarna bekeek ik de batterij en deze was nog maar 84%.
Ik heb betaald voor een nieuw toestel en ik verwachtte deze ook te krijgen.
Na mailwisseling met de klantenservice blijkt dat alleen de buitenkant van het toestel nieuw moet ogen. De batterij hoeft maar 85% capaciteit te hebben om als een nieuw toestel door te gaan.
Het toestel voldoet wat mij betreffende absoluut niet aan de eisen ‘nieuw’, en daarom retour. Ik had graag een nieuw (echt nieuw) toestel willen ontvangen, maar de klantenservice kon mij dit niet garanderen. Ik neem geen genoegen met minder.
Gevraagd of ik mijn aankoopbedrag terug mag. Ik kreeg 45 euro te weinig. Volgens de klantenservice zaten de accessoires er niet bij terwijl ik wel degelijk alles in het appledoosje heb gedaan.

Ik wil de resterende 45 euro terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobico

Reactie van de melder van de klacht CorinaBlok

3 maanden geleden - Is opgelost en ik heb de 45 euro ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mobico nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CorinaBlok