Klacht: misleiding

op 28 juni 2018 over FBTO in de categorie Verzekering

in december 2017 heb ik contact gehad met een mederwerker van de fbto omdat ik wilde overstappen van zorgverzekering.
Ik wilde de module orthdontie aan kunnen zetten wanneer nodig voor mijn zoon en dat was mogelijk.
Ik heb dus de verzekering afgesloten op die voorwaarde.
Eind mei belde ik de fbto om de module aan te zetten… toen de dame zei dat ze daar in JANUARI al mee gestopt waren.
Da vind ik misleiding.
Kan ik hier nog iets mee doen?

alvast bedankt

de rest is wel oke

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

Bericht van FBTO

5 maanden geleden - Goedemiddag, In november 2017 hebben we iedereen geïnformeerd dat een aantal modules per 2018 niet meer gedurende het jaar zijn aan te zetten, zoals dat in 2017 nog wel het geval was. Je geeft aan dat je in december ons hebt gebeld in verband met overstappen. Afgelopen december was je al verzekerd bij ons. Je bent eind 2016 naar ons overgestapt en sinds 2017 hier verzekerd. Zou het kunnen dat je ons in december 2016 hebt gebeld? Ik zie namelijk geen geregistreerd contactmoment van afgelopen december. We horen het graag. Hartelijke groet, FBTO Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 11 september 2018 om 15:19 geantwoord

Beste missmandy,

Op 2 juli 2018 heb je een reactie van ons gekregen op jouw klacht. Wij hebben uitleg gegeven wat onze bevindingen waren. Daarbij de vraag of je misschien in december 2016 hebt gebeld in plaats van 2017. Hier hebben wij geen terugkoppeling op gekregen. Daarom ga ik deze klacht afsluiten.

FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door missmandy