Klacht: misleiding

op 06 februari 2018 over Namen en Zo in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Na ontvangst van het bestelde naambordje blijkt de ‘bedrukking’ met plakletters uitgevoerd te zijn. Dit is bij naambordjes absoluut niet standaard/gebruikelijk en heeft een uitstraling die mij zeer teleurstelt. Nergens op de site is de bedrukking dmv plakletters (bewust?) vermeld. Andere achteraf geraadpleegde sites vermelden wel op welke wijze de bedrukking wordt aangebracht. Helaas heb ik bij bestelling bij namen en zo over het hoofd gezien dat de wijze van bedrukking niet vermeld was en ben ik uitgegaan van een normaal gebruikelijke bedrukking.

Bedrijf stelt per jaar op 10.000 bordjes slechts 5 (?????) reacties te krijgen maar weigert toch het naambordje retour te nemen en mijn betaling te retourneren.

vergoeding van de kosten van het naambordje

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Namen en Zo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Namen en Zo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carlawigmans