Klacht: Misleiding

op 02 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Zoals anderen hier ook beschrijven… met veel moeite een kaart volgespaard. Ook nog \’wachten op zegels\’ omdat ze in de winkel niet meer hebben. Kom je vandaag (maandag) met de bonnen en zegelkaart terug om bestelcode op te halen, ja mevrouw maar de autootjes zijn niet meer te krijgen….u kunt wel een cap bestellen. Blijkt dát ook nog een zogenaamde winactie (zoethoudertje) te zijn. Ongelofelijk slechte communicatie! En sterk het gevoel dat je aan het lijntje gehouden wordt; twee weken gewacht op de zegels!!!
Ook lees ik dat er mensen donderdag/vrijdag al wisten dat de actie maar tot zondag liep! Waarom kregen wij dan op zondag de bon mee met de vraag dinsdag terug te komen voor de zegels want dan kregen ze nieuwe binnen!!!
Op is op…?? Misleidend vind ik en gewoon slecht om zoveel mensen te laten zitten!

als ik alsnog een auto kan bestellen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mavi23