Klacht: Misleiding

op 24 juli 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Onlangs een werver van de Bankgiroloterij aan de deur gehad.
Het verhaal luidde dat ik tot 10 augustus 2017 gratis kon meespelen en vanaf dat moment kon beslissen of ik wel of niet verder zou meespelen.
En maakte als “VIP” kans op mooie grote prijzen voor de trekking van 10 augustus a.s.

In de maand Juli werd er al 1 maal € 27,- euro afgeschreven (12 juli) en een 2e incasso stond gepland voor 25 juli. Ook van €27,-. Dat is dus €54,- in 1 maand terwijl je dus “gratis” meespeelt.

Niet alleen vind ik dit misleiding van de bankgiroloterij maar heeft dit alles weg van pure oplichterij door bewust valse informatie te verstekken, puur en alleen om je een machtiging te laten ondertekenen en je rekening te kunnen plunderen. Stijlloos en misdadig.

Dit verwacht je in een obscure toeristische badplaats in het buitenland maar zeker niet in Nederland en zeker niet van een bekende organisatie als de Bankgiroloterij.

Tevreden ben ik al want heb het bedrag gestorneerd en de tegenrekening en machtiging geblokkeerd. Volledig tevreden ben ik als ik zoveel mogelijk mensen hiervoor waarschuw en behoed.

Hiervoor ga ik de sociale media aanwenden en overweeg zeer zeker om aangifte te doen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Justin38