Klacht: Misleiding

op 01 mei 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Ticket tribune

8 maanden geleden - Beste mevrouw Vansteeland, Op onze website staat inderdaad als u Ludovico Einaudi intypt dat hij op 2 september komt in Paleis Soestdijk, echter heet de show op 2 september ''Empeiria'', en maakt Ludovico Einaudi daar onderdeel van. Het is dus geen concert van Ludovico Einaudi. Betaalde orders kunnen niet geannuleerd worden tenzij wij dit aangeven, voor dit en meer informatie verwijzen wij u graag naar onze algemene voorwaarden die te vinden zijn op onze website.

Reactie van de melder van de klacht Martine vansteeland

8 maanden geleden - Beste komt Ludovico Einaudi naar empeira2017 ? Daar er op de site van Empeira niets van vermeld staat. Ook telefonisch contact met opgenomen. Men weet van niets .! Graag hoor ik van U. mvg De Cock Ignace

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 16:04 geantwoord

Beste mevrouw Vansteeland,

Wij zien dat uw klacht nog een openstaande zaak is en ronden deze daarom graag bij deze af.

Door een fout van onze kant was u inderdaad verkeerd geïnformeerd. We zien dat we daarom uw order hebben geannuleerd en u het aankoopbedrag hebben gerestitueerd.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst beter van dienst zijn.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door Martine vansteeland