Klacht: Misleiding

op 01 mei 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Naar concert van ludovic einaudi gezocht. Op de site van tickettribune: een overzicht met als beste datum zaterdag 02/09: Baarn Soestdijk. Uiteindelijk blijkt dat hij daar vorig jaar is geweest ! 02/09 staat er gewoon bij dus het lijkt wel dat hij komt, wat echter niet het geval is ! Dit is zeer misleidend !

Geld terug

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Ticket tribune

5 maanden geleden - Beste mevrouw Vansteeland, Op onze website staat inderdaad als u Ludovico Einaudi intypt dat hij op 2 september komt in Paleis Soestdijk, echter heet de show op 2 september ''Empeiria'', en maakt Ludovico Einaudi daar onderdeel van. Het is dus geen concert van Ludovico Einaudi. Betaalde orders kunnen niet geannuleerd worden tenzij wij dit aangeven, voor dit en meer informatie verwijzen wij u graag naar onze algemene voorwaarden die te vinden zijn op onze website.

Reactie van de melder van de klacht Martine vansteeland

5 maanden geleden - Beste komt Ludovico Einaudi naar empeira2017 ? Daar er op de site van Empeira niets van vermeld staat. Ook telefonisch contact met opgenomen. Men weet van niets .! Graag hoor ik van U. mvg De Cock Ignace

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martine vansteeland