Klacht: Misleiding

op 22 september 2016 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Vanwege onze autovakantie naar Italië hebben wij een extra tijdelijke reis verzekering genomen met vervangend vervoer. Via de website alles correct ingevuld.
Aangezien de auto ouder is dan 8 jaar kon je geen pech hulp voor onderweg krijgen. Dit werd via de website aangegeven.
Nu wil het ongelukkige moment ervoor aanbreken dat wij op de terugweg, net voor de grens met Oostenrijk, pech krijgen. De startonderbreking wil niet meer uit gaan. De auto wil hierdoor dus niet meer starten.
Gelijk Centraal Beheer gebeld en de mevrouw aan de telefoon vertelde dat ze niks kon doen omdat pechhulp niet aan stond maar alleen vervangend vervoer. Wij hebben aangegeven dat dit niet kon voor auto’s ouder dan 8 jaar. Ze vertelde dat dit een beetje misleidend wad, maar meer kon ze niet doen. Zelfs niet eens gevraagd of ze wat anders voor ons konden betekenen. Zelf het nummer can de ACI opgezocht en gebeld.
Afsleepkosten : €115. Terwijl we hiervoor eigenlijk verzekerd waren.

Ik denk dat de medewerkers van CB in training zouden moeten gaan bij Eurocross. Deze vroegen tenminste nog naar onze welzijn en hebben met een garage gebeld over het hoe en wat.

Wij zullen tevreden zijn wanneer er een tegemoet koming aamgeschreven wordt. Al jaren zijn we klant bij CB en hebben bijna alle verzekeringen. Dat er dan zo wordt omgegaan met je klanten is op zijn zachts gezegd schandalig.

Aangezien wij verzekerd zijn voor buitenlandse pechhulp verzoek ik daarom de 115 euro te retouneren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marioschuurman