Klacht: Misleiding:

op 07 juni 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb 3 vouchers “gewonnen” bij uw veiling voor Fletcherhotels *** of ****.
Wij wilden met onze volwassen kinderen/partner en kleinkind een weekendje weg. Om dit als groep voor elkaar te krijgen moest; vrij genomen worden, activiteiten verzet worden etc.
5 dagen voor ons vertrek lezen we tot onze schrik; ” ZATERDAG 11 JUNI 2016, AANKOMSTDATUM NIET BESCHIKBAAR!:
De voorwaarden voor onze vouchers leken passend want uw veiling lezend staat er (lees met name de in hoofdletters uitgevoerde tekst):

Wat wordt er geveild?
1 overnachting in een Fletcher hotel
KEUZE UIT RUIM 70 HOTELS (3 en 4 sterren)
Ontbijt
Voor 2 personen

Data
Geldig t/m 31 december 2016.
M.u.v. nationale feestdagen.
AANKOMST DAGELIJKS MOGELIJK.

Je kunt 5 dagen vooruit zien welke hotels beschikbaar zijn.

Bij verblijf op vrijdag en zaterdag betaal je een toeslag van € 7,50 p.p. per nacht.
Zie Fletcher actievoorwaarden onder het kopje Voorwaarden & bijzonderheden.

Hoe werkt het?
ZOLANG JE VOUCHER GELDIG IS, ZIJN ER RUIM VOLDOENDE HOTELS EN AANKOMSTMOGELIJKHEDEN BESCHIKBAAR. Het kan zijn dat niet alle hotels beschikbaar zijn op de datum van je keuze. Je kunt vanaf 5 dagen voordat je wil vertrekken een van de beschikbare hotels boeken.

Bijvoorbeeld: WIL JE OP 19 JUNI WEG? DAN ZIE JE VANAF 14 JUNI WELKE HOTELS ER BESCHIKBAAR ZIJN EN KUN JE JOUW RESERVERING MAKEN.

In deze tekst staat NERGENS vermeld dat er mogelijk op de gewenste data helemaal geen hotel beschikbaar zou kunnen zijn. In tegendeel u stelt dat er ruim voldoende hotels en aankomstmogelijkheden beschikbaar zijn.

Ik had in mijn situatie (familie-uitstapje) nooit voor deze optie gekozen als ik wist dat ik dit risico zou lopen. Een weekendje weg met mijn kinderen kost nu meer dan ik kan uitgeven. Heel jammer!

Als er op iedere datum iets te kiezen valt. Zo\'n grote keten als Fletcher moet dat mijns inziens kunnen verwezenlijken. Echter als zij dit niet willen bieden ben ik tevreden als er net zo duidelijk in de veilingbeschrijving staat dat niet alleen de hotelkeuze beperkt is maar dat ook de boekingsdatum niet gegarandeerd kan worden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 07 juni 2016 om 09:03 geantwoord

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Vervelend dat de gewenste datum niet beschikbaar is.

Helaas heeft VakantieVeilingen bij de Fletcher veiling vooraf geen inzage in de beschikbaarheid en of er 3 kamers beschikbaar zijn op dezelfde data.

Als u meerdere kamers tegelijk wilt reserveren, dan raden wij u aan om contact op te nemen met de Fletcher reserveringslijn via 0347 750 430

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Toedelidoki