Klacht: Misleiding

op 02 september 2015 over MyTrendyPhone.nl in de categorie Telecomwinkels

ik ben zwaar teleurgesteld in mytrendyphone… neem mijn raad aan en maak geen gebruik van hun diensten!

mijn ervaring: ik heb mijn toestel opgestuurd, kreeg pas anderhalve week!!! later bericht dat ze het toch niet konden maken omdat mijn frame blijkbaar ook stuk was en ze toch de duurdere reparatie moesten uitvoeren. Of ik even per omgaande 119 euro kon betalen. op hun site garanderen ze echter dat als je touch screen het nog gewoon doet, ze het zeker weten kunnen repareren en beloven ze dat je je je toestel weer heel terug krijgt.. nou niet dus. trap er niet in!! dat is toch gewoon onbetrouwbaar?
wij gemaild en gevraagd of ze dan ook het frame gingen maken. maar dat was niet het geval.. dus zou ik 119 euro bij moeten betalen voor de reparatie van een toestel dat waarschijnlijk ook daarna niet meer goed zou werken. Nou snap ik heus wel dat er meer stuk kan zijn dan zo aan de buitenkant te zien is, maar garandeer en beloof dan niks op je website. Of kom dan tegemoet in de verzendkosten. In mijn persoonlijke mening is dit pure misleiding, kunnen ze niet communiceren ik heb het gevoel alsof ik met een autist a la rainman aan het praten ben, ongelofelijk!!! ik voel me zwaar in de maling genomen door hun garanties en beloftes, ze me daarna tegen de muur zetten want zij hebben het toestel al, verzendkosten moet ik ook al betalen, ook voor het retour doen, of ik moet zoveel geld betalen dat ik net zo goed een nieuw toestel kan gaan aanschaffen. Kortom, naar aanleiding van mijn ervaring vind ik ze misleidend, onbetrouwbaar, slecht communiceren en helemaal niet aan hun klanten denken. contact gehad met ( Tim Profijt en Marvin Steenwijk)

heb voorstel gedaan om mij tegemoet te komen maar dat doen ze helaas niet...

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyTrendyPhone.nl over deze klacht.

Bericht van MyTrendyPhone.nl

5 jaren geleden - Het spijt ons dat u ontevreden met onze website en onze service bent. De eerste zin, in bold letters, in de omschrijving van de reparatie die u besteld hebt is als volgt: "BELANGRIJK: Deze reparatie is alleen voor displayglas. De LCD en touchscreen op de mobiele telefoon moeten volledig functioneel zijn. Het frame blijft hetzelfde." Dat betekent dat als de frame op uw toestel beschadigd is (wat wel bij uw toestel het geval was), kan deze reparatie niet uitgevoerd worden, dwz wij kunnen niet dezelfde frame op uw toestel laten blijven, oftewel: de frame moet ook vervangen worden. Frame maakt deel uit de display eenheid, en dat is het onderdeel waarover wij u gevraagd hebben of u graag ervoor wilt bijbetalen (Originele Samsung Galaxy Note 3 N9005 front cover & LCD display - wit.Incl. displayglas, touchscreen.) zodat wij uw toestel volledig kunnen herstellen. Onze medewerkers hebben dit heel uitgebreid aan u per email uitgelegd. U geeft aan dat op onze website staat dat wij garanderen en beloven dat wij uw toestel kunnen herstellen als de touchscreen nog werkt, echter staat dat niet op onze website. Wat wel in de omschrijving van de reparatie staat is het volgende: "Onze geschoolde technici hebben duizenden telefoons gerepareerd en wij kunnen garanderen dat uw Samsung Galaxy Note 3 zal weer perfect werken." - en dit is ook waar, u hebt garantie op alle door ons uitgevoerde reparaties. U hebt eerst aangegeven dat u graag wilt bijbetalen en dan hebt u gezegd dat u uw toestel ongerepareerd terug wilt hebben, dus hebben wij het aan u ongerepareerd geretourneerd. Vriendelijk bedankt voor de terugkoppeling. Mieke van Dalen Customer services manager

Alle klachten die gemeld zijn door patjepee