Klacht: Misleidende website en slecht retourbeleid

op 22 juli 2020 over Vivalie Online in de categorie Internetshops - Schoenen

ik heb voor 34,95 schoenen gekocht bij vivalie. Allereerst kreeg ik ze te laat binnen. Het heeft ruim 2 weken geduurd. Ik heb hen ook een mail gestuurd maar nooit een reactie gekregen. De schoenen voldoen verder niet aan de verwachtingen. Het is kwalitatief heel slecht en ze passen niet. Het blijken aliexpress-achtige schoenen te zijn die ik zelf voor een fractie van de prijs had kunnen kopen. Het is een nederlandse website en ik dacht bij een nederlands bedrijf te kopen. Ik had de schoenen nooit besteld als ik had geweten dat ze uit china zouden komen.

Nu wil ik de schoenen retourneren maar dit moet op eigen kosten naar China. Dit gaat me bijna net zoveel kosten als de schoenen zelf.

De website is misleidend. Het is niet duidelijk waar je koopt en het retourbeleid belachelijk.

Ik wil de schoenen retourneren naar een Nederlands adres en mn geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vivalie Online

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vivalie Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HM2020