Klacht: Misleidende verkooptruck

op 24 juli 2018 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Laptops die op de website (paradigit.nl en campusshop.nl) worden aangeboden als zijnde op voorraad en direct leverbaar. Op het moment dat je besteld (gisteren gedaan) krijg je keurig een ontvangstbevestiging van de bestelling en een aankondiging dat je binnen afzienbare tijd het afhaalbewijs kunt verwachten in je mailbox. Wat schetst mijn verbazing dat vervolgens de levertijd ineens 14 dagen blijkt te zijn. Klinkklare misleiding om bestellingen binnen te harken op basis van misleidende voorraadgetallen. Gewoon een goedkoop ‘just in time’ delivery systeem. Spullen verkopen zonder voorraad. Dat mag uiteraard maar doe dan niet net of je pakhuizen vol handel hebt. Slecht met een hoofdletter S. Nepbedrijf!

Dat paradigit doet wat het belooft...

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Paradigit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Paradigit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Paradigit

Heeft op 03 september 2018 om 12:15 geantwoord

Wij hebben gevraagd om te reageren op uw klacht, zodat wij deze alsnog goed op kunnen pakken. Helaas hebben wij geen reactie ontvangen. Via deze weg willen wij dan ook benadrukken dat wij de de klacht willen verhelpen en de mogelijkheid bieden om alsnog te reageren. U kunt uw reactie versturen naar service@paradigit.nl en aangeven dat het een klacht betreft via klacht.nl

Reina
Paradigit Webcare

Heeft op 03 september 2018 om 13:12 geantwoord

Dit is een onzin antwoord. Ik niks gehoord of gezien. Daarnaast heb ik echter al een nieuwe laptop elders gekocht bij een bedrijf waar voorraad ook echt voorraad is. Overigens was in de tussentijd de levertijd nog een keer opgerekt van 14 dagen naar 3 weken wat mijn klacht alleen maar meer onderstreept. Kort samengevat valt er dus ook niet zoveel meer op te lossen. Al met al een slechte beurt. Maar dat kan gebeuren, shit happens. Life goes on. Succes verder, voor mij geen Paradigit meer.

Alle klachten die gemeld zijn door Alpman256