Klacht: Misleidende reclame en verkoop

op 13 oktober 2016 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Ik vind het niet fair dat je als bezoeker vooraf niet weet wie de rol van rachel vervult. Reclames zijn gebaseerd op Romy, iedereen snapt dat zij niet alle speeltijden zelf deze rol kan invullen. De zangkwaliteit van de rol van rachel was deze avond gewoon heel slecht en vaak vals. Jammer want daarmee krijg je een negatieve beoordeling en reclame. Het zou fair zijn dat men vooraf weet waar je voor boekt en betaald (speelschema) zodat je weet waar je voor kiest. De rol van rachel is zo belangrijk in deze musical dat daarmee de kwaliteits beoordeling bepalend is. Muziek was super gespeeld door de muzikanten, overige spelers en zangers geen kritiek. Zus Rachel was loepzuiver! Jammer voor de stand-in van Rachel maar dit is echt te hoog gegrepen voor haar. Domme keuze van Stage Entertainment Nederland want er zijn echt heel veel goede zangeressen in NL die deze toonhoogtes halen. Beter werven dus!!!

Denk bij een volgende musicalproductie beter na over de gevolgen van besluiten (geen speelsvhema). Daarbij zit de "winst" in het selecteren van geschikte vervangers van de hoofdrolspeler!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IngridErwin