Klacht: Misleidende reclame betreffende levertermijn

Freddy GR op 11 december 2021 over Toolsvoordelig.nl in de categorie Internetshops - Gereedschap

Op 20/11/2021 heb ik een bestelling geplaatst bij toolsvoordelig.nl voor twee Bosch GAA usb laders, één 12V lader en één 18V lader. Op hun website was toen (20/11/21) te lezen dat deze artikels ‘Snel leverbaar zijn met een levertijd binnen 1 tot 4 vier dagen’. Zelfs na een paar emails naar hun klantendienst – waaruit bleek dat beide artikels aanzienlijke vertraging hadden, bleven hun aangekondigde levertermijnen 1 to 4 dagen. Op 06/12/2021 heb ik de 12V lader ontvangen, en vandaag (09/12/2021) in een chatsessie met hun klantendienst heb ik moeten vernemen dat ik de 18V lader pas in januari 2022 zal ontvangen – en dit terwijl hun aangekondigde levertermijnen nog steeds 1 tot 4 dagen blijven. Dit noem ik sterk misleidende reclame, hun geadverteerde ‘snelle levertermijn’ was juist de reden dat ik mijn bestelling bij hen plaatste.

Voor mijzelf: De bestelling van de Bosch GAA 18V lader wordt geannuleerd, het bedrag wordt terugbetaald op mijn rekening.
Voor andere klanten: Correct levertermijnen vermelden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toolsvoordelig.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Freddy GR