Klacht: Misleidende reclame

op 21 januari 2015 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik was geïnteresseerd in de verkorte HBO cursus Medische Basiskennis. U adverteert met kortingsacties, gratis tablet en gratis HP laptop. Na telefonisch contact wordt gezegd….”Sorry mevrouw, maar voor deze cursus geldt deze actie niet”. Ik vindt dit misleidende reclame. Een aantal medestudenten waren ook voornemens om deze cursus te gaan volgen bij u, maar de kosten zijn dusdanig hoog in vergelijking met dezelfde cursus elders dat we besloten hebben deze niet te gaan volgen bij uw instituut. Mocht er iets tegenover gestaan hebben, dan was het prijsverschil wellicht acceptabel geweest.

Wellicht kunt u iets met deze feedback.

Eveneens korting verlenen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

Bericht van

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Alfers, Graag wil ik ingaan op uw klacht. Inderdaad adverteren wij met diverse acties waarbij wij echter wel altijd verwijzen naar de actievoorwaarden. Voor de volledige hbo opleidingen is de HP laptop aanbieding van toepassing, voor hbo modules geldt dat helaas niet. Het is spijtig dat uw keuze nu op een ander onderwijsinstituut gevallen is, waarbij ik me wel afvraag of u contact gehad hebt met onze afdeling Zakelijk. Er kan namelijk bij gelijktijdige inschrijving van een aantal studenten uiteraard wel korting worden verleend. Graag wens ik u een heel fijne studietijd, en wij hopen uiteraard van harte dat u en uw medestudenten de opleiding met succes af zullen ronden. Vriendelijke groet, Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:27 geantwoord

Geachte mevrouw Alfers,

Vriendelijke groet,

Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

Alle klachten die gemeld zijn door Is niet noodzakelijk