Klacht: Misleidende reclame 5 delige Nutribullet 600 V05899

op 31 augustus 2018 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Het reclame blaadje van de Blokker valt regelmatig op de deurmat.
Hierin worden de acties weergegeven van producten die voor een periode tegen een aantrekkelijke prijs kunnen worden gekocht.
Echter…de producten zijn er vaak niet nooit geweest of niet meer omdat deze nooit zijn geleverd of in dusdannig kleine hoeveelheden zijn geleverd dat ze voor de winkel open gaat al weg zijn.
Zo ook voor de 5-delige NutriBullet 600 V05899 aanbieding voor € 25,00.
Je zou zeggen dan kijk je gelijk even op de blokkersite om deze vanuit het voorraadmagazijn te bestellen , maar ook hier is de 5-delige NutriBullet 600 V05899 aanbieding voor € 25,00 niet leverbaar.
Ik vraag me eigen af of dit zomaar kan en deze misleidende reclame blaadjes er misschien alleen maar zijn om de klant de winkel in te krijgen, en zo de hoop te vestigen op misschien we de verkoop van een veel duurdere blender
Het stelt mij zeer teleur dat de Blokker op deze manier zijn product misleidend onder de aandacht brengt.
mvrg F. van Lith

Als ik alsnog de 5-delige Nutribullet 600 V 05899 aanbieding ad € 25,00 geleverd krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door f. van lith