Klacht: Misleidende lidmaatschap

op 25 januari 2018 over The Inner Circle in de categorie Datingsites

Eind vorig jaar op aanraden van een vriend de app gedownload. Om te kunnen zien wie op je profiel kijkt moet je éénmalig € 5,00 overmaken via iDeal. Dit geringe bedrag was voor mij geen probleem, maar al gauw bleek dit niet mijn manier te zijn van ‘daten’. Heb de app dan ook na 2 of 3 weken verwijderd. Paar maanden later kom ik erachter dat ik € 20,00 per maand contributie betaal aan een lidmaatschap (??). Hier heb ik nooit akkoord voor gegeven. Nu lees en hoor ik dat veel mensen hierin zijn getrapt, door de misleidende tekst ‘betaal éénmalig € 5,00 om te zien wie jouw profiel bezoekt!’.

The Inner Circle schuilt zich achter het feit dat dit wel degelijk ergens staat vermeld in de voorwaarden. Is dit werkelijk de manier om de gebruikens erop te attenderen dat het je even dik geld gaat kosten? Niet netjes van dit bedrijf en wens dan ook dat de Inner Circle dit bedrag terugstort.

Bij een tegemoetkoming van de kosten.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door The Inner Circle in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat The Inner Circle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

The Inner Circle

Heeft op 06 februari 2018 om 15:14 geantwoord

Heeft op 06 februari 2018 om 16:58 geantwoord

Het is een Nederlands bedrijf, dus benader mij gewoon even in het Nederlands. Heb het bedrijf zelf ook een mail verzonden, maar krijg niet bepaald een duidelijk toelichting waarom zij werken. Tevens geen overzicht wat zij gaan doen met de gemaakte kosten. Heb de laatste maanden terug laten storten, het is alleen jammer dat men geld moet verdienen door misleidende teksten te plaatsen.

Alle klachten die gemeld zijn door robertrijswijk