Klacht: Misleidende excursie dagje marocco.

op 30 juni 2012 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Mijn man en ik en 2 vrienden van ons zijn met nog wat mensen die het zelfde appartement verbleven een dagje naar marocco geweest. Wij verbleven in app. balondillo waar nog wat mensen ook deze excursie geboekt hadden.
Dat we andere mensen bij andere vakantieveblijven op moesten halen wisten wij. Daarna met de boot, toen met de bus wat bezichtigingen, tot dusver klopte alles wat de hostes over de dag had verteld. Toen begon het, een wandeltocht over een markt, waar ze volgens mij meer vliegen verkochten dan vis, het stonk er verschrikkelijk en het was een behoorlijke lange tocht. Uiteindelijk waren we blij dat wij op eigen kosten een flesje drank konden bestellen, en uit konden rusten. Dat ging ook niet door de gids gaf de indruk nogal haast te hebben en iedereen die zijn drinken niet op hadmoest het maar laten staan. Nou ik kan U vertellen dat er heel veel half volle flesjes achterbleven. Toen weer een stuk markt, het was aardig doorlopen, terwijl er een dame bij was die een kunstbeen heeft, een vrouw hartpatient, en mijn man heeft artrose in een zeer ernstige vorm. Dit is wat ik dan weet. Daarop volgde 2 demonstatie´s die door de hostes niet aangegeven waren. Opdringerig verschrikkelijk, als we dat geweten hadden waren wij niet gegaan. Daarna kregen wij eten daar viel niets van te zeggen. Toen we daar weggingen verwachten wij eigenlijk dat we zelf nog even op eigen gelegenhied wat konden winkelen, wat door de hostes is verteld. De gids had in een keer erg veel haast om bij de bus te komen en moesten we weer gaan. Terug met de boot, toen met de bus, iedereen werd netjes voor het hotel en app. afgezet. De mevr met het kunstbeen, mijn man met de artrose en de mevr hartpatient werden bij de rotonde, wat voor deze mensen een aardig stuk was om te lopen afgezet. De man van de mevr die hartpatient is vroeg of wij net als die andere mensen voor ons app. afgezet konden worden, waarop de gids lachend zegt lopen is gezond.Als het moeuilijk zou zijn om het app. te bereiken zou ik zeggen de gids heeft gelijk, maar dat was niet het geval.

De oplossing laten wij aan U over.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 10 oktober 2012 om 11:33 geantwoord

Cliënten hebben inmiddels rechtstreeks een bericht van onze organisatie ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerrits valk