Klacht: Misleidende actievoorwaarden standaard automaat

op 14 januari 2014 over BMW in de categorie Automerken

Vanaf 8 januari heeft BMW de actie dat een 8-traps automaat standaard is op alle series. Echter in de kleine lettertjes staat dat registratie van de auto dient plaats te vinden voor 31 maart 2014. Om gebruik te kunnen maken van deze actie moet je dus, gezien de normale levertijd 8 a 10 weken, vrijwel direct overgaan tot koop. Ik zie deze actie als een poging op een goedkope manier aandacht te trekken. Tevens vraag ik me af hoe er wordt omgegaan als er nu wordt besteld, maar BMW levert door wat voor reden dan ook niet op tijd. Moet je dan bijbetalen omdat je niet aan de actievoorwaarden voldoet?

Dat de actie geldig is voor gevallen waarbij de offerte voor 1 april is afgegeven. Je hebt dan een redelijke actieperiode.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht makeni70

3 jaren geleden - De actie is uiteindelijk toch verlengd. De registratie dient nu voor 30 juni 2014 plaats te vinden. Ik ben tevreden met deze verlenging en heb er ook gebruik van gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door makeni70