Klacht: Misleidende actie Max verstappen

op 02 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Na met heel veel moeite binnen de actieperiode voldoende zegels gespaard te hebben. Kan de spaarkaart alleen nog ingeleverd worden voor het winnen van een gesigneerde cap van Max verstappen.

Ook, ik had de kaart eerder vol kunnen krijgen wanneer ik speciale producten had gekocht ( heb ik ook 2x gedaan, vaker lukte mij financieel helaas niet). Maar als je die speciale producten koopt dan ben je met 1 product niet klaar. Nee je moet er minstens 2 of 3 van kopen anders krijg je de zegel nog niet. Prettig voor mensen met een smalle beurs, hun kinderen krijgen een kans om een gesigneerde cap te winnen! Had dan meer auto’s ingekocht. Jullie geven ook meer zegels uit. Ik vind het echt een hele slechte misleidende actie, waar alleen mensen met een goede financiële ruimte zo’ auto kunnen bemachtigen.

Ik zou tevreden zijn wanneer de Jumbo zegt, iedereen die binnen de actie een volle spaarkaart heeft en voor 10 oktober verzilverd heeft krijgt alsnog de auto zij het op een later tijdstip. Want ze hebben er allemaal wel voor gezorgd dat er boodschappen twv €300,00 bij de Jumbo gekocht zijn ipv bij een concurrent.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge68w