Klacht: Misleidende aanbieding naar Kreta

op 26 april 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

21/4 Reis naar Kreta voor 1 persoon in optie bij Linda Ton VakantieXperts Laren (Naarderstraat 16 Laren-NH)
24/4 Reis gaan betalen, moest directie ivm verstrijken optie.
25/4 Opnieuw naar het reisburo naar Von Godwaldt om 1 persoon bij te boeken, nu pas blijkt dat in het boekingsformulier misleiden info staat.

Geboekte reis: Eleni Beach (half pension) Prijs korting van 160 euro. Opeens moet er 168 euro worden betaald voor half pension (weg prijskorting) dit zat immers in de aanbieding…half pension.
Er ontstaan ook nog een betalingsverschil van 80 euro wat er extra bij komt…
Niet te verklaren…..vandaag blijkt, dat de organisatie op eigen initiatief een taxi heeft geregeld ipv busvervoer….waarom ???? Geen idee, vandaag meldde Von Godwaldt dat dat bedrag niet betaald hoeft te worden. Ze krijgt bij Neckermann het bedrag van 168 euro niet uitgelegd door de organisatie en geeft toe dat dit misleidend is. Dit voelt helemaal niet goed. Alles is betaald en we voelen ons misleid. 19 mei vertrekken we. Hopen dat Neckermann met verklaring en gepast voorstel komt.

Wanneer Neckermann nakomt wat ze aanbieden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 27 april 2017 om 03:09 geantwoord

Geachte mevrouw Dorren,

Hartelijk dank voor uw klacht die wij graag in behandeling nemen. U geeft aan dat er in het boekingsformulier misleidende informatie staat vermeld.
Dit boekingsformulier heeft u niet van Neckermann Reizen ontvangen, maar van uw reisburo Vakantiexperts Gerth. Wij kunnen niet inzien wat het reisbureau in het boekingsformulier vermeld.
Op de door u geboekte reis is een flexprijskorting van Euro 160,-- per persoon gegeven, deze korting staat ook in onze prijsopbouw vermeld.
Appartementen Eleni Beach biedt meerdere verblijfsmogelijkheden aan namelijk; logies, logies en ontbijt en half pension.
U heeft ervoor gekozen om op basis van half pension dit hotel te boeken, hiervoor betaalt u uiteraard een toeslag.
De reis die u geboekt heeft is inclusief transfer. Er is in de boeking bij Neckermann Reizen nooit een privetransfer bijgeboekt. Volgens onze interne informatie is er ook geen contact met ons geweest over deze privetransfer.
Wij dienen u dan ook te verwijzen naar uw reisbureau voor nadere informatie.
Wij wensen u een goede vakantie toe.

Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam Dorren