Klacht: misleidend verkopers

op 22 december 2015 over Max ICT in de categorie Computerwinkels

Wij hebben via internet tork handzeep besteld, omdat wij dachten goedkoop uit te zijn bij Max ICT. Wij hebben contact opgenomen met het bedrijf om te vragen of de prijs wel klopt per doos en er werd ons verteld dat de prijs voor tork handzeep mild 475 ml € 16,76 per doos is met 8 flesjes. Wij dachten dat is mooi en we hebben gelijk 10 dozen besteld en na 10 dagen ontvangen wij 10 flesjes ipv 10 dozen.
De handzeep kost bij hun €167,60 per doos, belachelijk oplichters is het bedrijf Max ICT
Bij tork dealer kost een doos met 8 flesjes € 31,26
Wij hebben het bedrijf gebeld (Max ICT Bv ) om de zending te retourneren ivm niet kloppend aankoopbedrag. Zij gaven aan dat de zending retour gestuurd kon worden maar dat we slechts 50% van het aankoopbedrag terug zouden ontvangen. Het zijn zware oplichters!
Kijk dus voordat u iets besteld en wil retourneren Want u krijgt maar 50% Terug van het aankoopbedrag. WEES GEWAARSCHUWD DUS!!

Wij willen dat zij de produkten retour nemen en ons aankoopbedrag terug, we zorgen zelf voor de verzending naar Max ICT Bv

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Max ICT

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Max ICT nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Max ICT in behandeling genomen

Heeft op 13 april 2016 om 11:49 geantwoord

Ik wil uw produkt retour sturen en u onze aankoopbedrag terug stort op rekening

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Max ICT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Max ICT

Heeft op 02 mei 2016 om 08:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mimoen