Klacht: Misleidend, niet klantvriendelijk benaderd

op 17 december 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Ik was samen met mijn zusje een geurtje uitzoeken voor haar. Er was een actie van de Calvin Klein 100ml beauty. Op het bordje voor het schap stond Calvin Klein €25,-. Eenmaal bij de kassa moest ze €28,- betalen. Ik wees de kassamedewerker op het bordje voor het schap. Toen er een andere medewerker kwam kijken en in de kassa keek, kregen we als antwoord: “er hangt een verkeerd bordje voor, dus je moet gewoon €28,- betalen. Mijn antwoord hierop was dat ik dit meisleidend vind. “Wij zijn ook maar mensen” Kreeg ik hierop als antwoord. We kregen geen excuses of iets. Ik gaf aan dat ik dit een fout van de Etos zelf vond en ik dit niet netjes vind. Hierop kreeg ik weer als antwoord “wij zijn ook maar mensen”. Ze ging gewoon verder met de volgende klant. Ik vind dit niet netjes en zo ga je niet met je klanten om. Het gaat mij niet eens om die 3euro, maar op de manier hoe je met je klanten omgaat.

Een tegemoetkoming of in ieder geval excuses voor de manier waarop wij zijn geholpen/behandeld.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chelsey99