Klacht: misleidend, klantontvriendelijk ONTERECHT kosten

op 07 juli 2021 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Betreftvrij nieuwe TOM TOM navigatie. Ivm lockdown de update nu pas gedaan. Totaal mislukt door softwareprobleem bij Tom Tom ( zag daar al eerder recente klachten over). Het App is een kleine maand na fabrieksgarantie. Door Corona lockdown ungebruikt, alleen met vakantie.
Zeer veel mailverkeer over en weer want een telefoonnummer bestaat niet.
Aangegeven dat ik NIET betaal, toeval dat ik 1 mnd na garantie de update uitvoer. Verwachte niet dat er problemen zouden komen.
Ik heb zelfs mijn 1e TT nog zo netjes ben ik op mijn spullen.
Na het bericht betaal beslist niet app hoort lang mee te gaan kreeg ik ern verzendlabel en wat vrsgen over adres etc. Dus ik dacht in orde. Nu ontvang ik een rekening van 105 euro. Betawl ik niet dan krijg ik het app dat nu onbruikbaar is retour om weg te gooien!!!!
Betreft ref nr 1246646. Het app ligt nu bij TomTom. Omdat er geen telefoonnr bestaat kan ik ook niet de mails betwisten.
Graag hulp!

tom tom onder garantie gemaakt. Bovendien moet er gekeken worden naar levensduur en niet naar 3 wk na garantie van fabriek.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van riek