Klacht: Misleidend

op 21 januari 2014 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Mijn zoon is aangesproken door iemand over de voordeelpas.
Er werd NADRUKKELIJK gezegd dat je nergens aan vast zit pas als je de pas activeert gaat e.e.a. in werking. Nu blijkt dat je gewoon een abonnement hebt en dit alleen binnen een gestelde termijn ongedaan kan maken d.m.v. een aangetekende brief. Anders wordt er geld afgeschreven. Uitermate vreemde gang van verkoop zeker als je 2x vraagt of het vrijblijvend is en je thuis nog alles goed door kan lezen.

Overeenkomst ongedaan maken zonder sturen van een dure aangetekende brief.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

voordelengids

Heeft op 11 maart 2014 om 10:15 geantwoord

De annulering is binnen 8 dagen na het tekenen ontvangen, dus is het abonnement nooit ingegaan.

Heeft op 11 maart 2014 om 11:08 geantwoord

Abonnement is inderdaad nooit ingegaan. Wel na het retour sturen van alle bescheiden (Aangetekend € 8,50) en telefonisch na bellen omdat er geen bevestiging kwam dat e.e.a. op tijd was ontvangen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van voordelengids beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door DiBo