Klacht: Misleiden van klanten

Benhadou op 05 april 2018 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ik heb 2x hoverboards voor mij dochters besteld voor €258 .omdat ze jarig waren.
Op de site stond voor 16 uur besteld morgen in huis . Dat was zondag ik ging van uit dat ik mijn bestelling dinsdag zou onvagen. Dinsdag kreeg ik een email waar in staat dat door een fout in het systeem was kon mijn bestelling niet verstuurd worden. Er stond ook dat de bestelling woensdag wordt verstuurd en donderdag wordt afgeleverd.
Donderdag middag probeer ik contact op te nemen met de klantenservice maar ik kreeg elke keer hetzelfde bericht dat op dat moment geen medewerkers beschikbare zijn.
Ik heb naar de filiaal in utrecht gebeld ze konden mij niet helpen omdat de bestelling online is gedaan.
Ik kan mijn bestelling ook niet volgen waar die is .
Op mijn account kan ik alleen de bestelling en de factuur zien met de datum van de dag toen ik het besteld had.
Het is heel vaag en vreemd . Nu heb ik een gevoel dat ik met de oplichtsters temaken heb.
En mijn bestelling is nog steeds niet geleverd.

Ik zou tevreden zijn als ik mijn bestelling ontvangen heb ook zullen mijn dochters blij zijn ook als hun verjaardag geweest is.

Alle klachten die gemeld zijn door