Klacht: Misleide informatie over kids gratis

op 23 december 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kids gratis voor boekingen t/m 6/12 bij geselecteerde hotels. Bij het geboekte hotel stond ook de actie kids gratis. Na boeking blijkt toch €99 per kind in rekening te zijn gebracht voor onze reis van 3-5-2018 tm 12-05-2018. Eerst telefonisch antwoord gekregen dat dit alleen geldt voor 4 nachten, en later na klacht per mail te horen gekregen dat dit alleen geldt voor kinderen tot 6 jaar. Twee verschillende antwoorden, wat overigens niet terug te lezen is bij de hotelinformatie. Hierdoor wordt naar mijn mening de klant misleid.

Gewenste Oplossing:

Als de in rekening gebrachte prijs klopt met de gegeven (beschreven) informatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 23 december 2017 om 17:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Geraerts,

Hartelijk dank voor het uiten van uw klacht. Wij hebben de boeking voor u nagekeken maar u heeft een boeking gemaakt via Neckermann België. Met vragen omtrent uw boeking willen wij u vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met Neckermann België. De verschillende manieren om contact op te nemen staan op https://www.neckermann.be/nl/klantendienst/hulp-nodig/

Met vriendelijke groet,

Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door C.G.1983