Klacht: Misleide informatie over kids gratis

op 23 december 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Kids gratis voor boekingen t/m 6/12 bij geselecteerde hotels. Bij het geboekte hotel stond ook de actie kids gratis. Na boeking blijkt toch €99 per kind in rekening te zijn gebracht voor onze reis van 3-5-2018 tm 12-05-2018. Eerst telefonisch antwoord gekregen dat dit alleen geldt voor 4 nachten, en later na klacht per mail te horen gekregen dat dit alleen geldt voor kinderen tot 6 jaar. Twee verschillende antwoorden, wat overigens niet terug te lezen is bij de hotelinformatie. Hierdoor wordt naar mijn mening de klant misleid.

Als de in rekening gebrachte prijs klopt met de gegeven (beschreven) informatie

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 23 december 2017 om 17:56 geantwoord

Geachte mevrouw Geraerts,

Hartelijk dank voor het uiten van uw klacht. Wij hebben de boeking voor u nagekeken maar u heeft een boeking gemaakt via Neckermann België. Met vragen omtrent uw boeking willen wij u vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met Neckermann België. De verschillende manieren om contact op te nemen staan op https://www.neckermann.be/nl/klantendienst/hulp-nodig/

Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door C.G.1983