Klacht: Misbruik van situatie maken LANDAL !!!

op 16 maart 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Zooo ik ga even mijn hart luchten en hopen dat landal toch nog eens gaat nadenken over wat ze aan het doen zijn.

Vandaag zouden wij vertrekken naar t vennebos, zaterdag in overleg met medewerkers omgeboekt naar coldehoven (ander huisje ander park) ivm het corona virus. Hierin alle begrip want niemand kan daar wat aan doen. Ook kregen wij het aanbod om t vennebos kinderhuisje in september te boeken ( wat wij nu ook hadden staan) voor 60 euro meer dan de betaalde prijs nu. Ivm dat wij nu vakantie hebben is er gekozen voor coldehoven. Nu komt zondag het slechte nieuws dat alles dicht gaat.

Na 4 uur is het eindelijk gelukt om landal te pakken te krijgen begrijpelijk maar goed. Dan vragen wij om alsnog om te boeken naar september voor die 60 euro meer.
Wat blijkt landal gooit de prijzen omhoog omdat mensen moeten omboeken…. en niet een paar tientjes nee ineens moeten wij ruim 250 euro meer gaan betalen dan afgelopen zaterdag!!

Geen geld terug bij annuleren is dikke pech voor iedereen ivm overmacht. Maar er nu van gaan profiteren dat mensen moeten omboeken…. Dit gaat mij te ver. Over paar tientjes hoor jij mij niet klagen maar 250 euro in 2 dagen is onacceptabel.

Dat er voor nieuwe klanten een nieuw vraag en aanbod prijs wordt ingesteld kan ik ook nog inkomen. Maar niet voor de reeds bestaande boekingen.

Ik hoop dat landal zich schaamt en toch met een fatsoenlijke oplossing hiervoor komt

ik voor hetzelfde geld als nu in september hetzelfde huisje kan betrekken.

Of

Het geld retour ontvang

Alle klachten die gemeld zijn door Tijstrum