Klacht: Mis-selling of boxspring bed in Amsterdam store.

op 25 december 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

When we went into the Amsterdam store we were VERY specific with the sales assistant (Patrico) that we were moving to Copenhagen so needed delivery in Wk49 so we could take the bed with us.

We were told it would not be a problem he would make sure it came in time and that there would be no issues. He was 100% confident.

Wk49 came and went. Nobody called or mailed. We started chasing to find out what has happened … they couldn’t find the order (but took the deposit no problem)… and the service has been AWFUL.

Cannot believe these kind of companies still exist today.
It’s classic mis-selling and definitely illegal in the UK (I suspect in NL too but am English living in Holland rather than Dutch).

Extremely disappointed in what seemed to be a reputable company.

Gewenste Oplossing:

??????

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 21 februari 2018 om 17:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Mr Baty,

We regret that we could not resolve your complaint to your satisfaction. Your order has since been cancelled at your request. We hope you have been able to find a bed to your liking. Should you have any further questions, do not hesitate to reply to our last e-mail.

Kind regards,
Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door adrianbaty