Klacht: Minimale service en geen reiskostenvergoeding

op 07 mei 2016 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 mei schoenen gekocht in Hoog CAtharijnen in Utrecht. Vriendelijk geholpen, maar 2 linkerschoenen meegekregen. Ga maandag op vakantie. Na enig heen en weer bellen kon ik mijn schoenen ruilen in Rotterdam, waar ik woon. Op Lijnbaan 84 geen prettige service. Ik vroeg om reiskostenvergoeding of andere genoegdoening. De reactie was dat ik toch wel eeg blij moest zijn dat ik de schoenen kon ruilen en dat ik de volgende keer beter op moest letten en dat dit een probleem was van de winkel in Utrecht. Zelf vond ik het meer een probleem van Ecco, maar dat vonden ze maar raar.

Gewenste Oplossing:

Financiële genoegdoening, maar vooral ook een respectvolle afhandeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. S. Smit